lørdag 5. januar 2013

Nytt år, nye prosjekter.


I år har jeg bestemt meg for å ikke ha nyttårs forsetter. 
Bare nye prosjekter. Så i den ånd presenterer jeg  

Prosjekt 52 DIY


I 52 uker fremover vil jeg legge ut en steg for steg forklaring på et DIY (do it yourself) prosjekt jeg skal gjøre. Med det mener jeg alt mellom himmel og jord som inspirerer meg akkurat da. Og innimellom kanskje jeg legger ut noen flere prosjekt.

Også på planen for nye prosjekter for det nye året, skal jeg lage en ny blogg, helt dedikert til maleriene mine. Og i tillegg har jeg en finurlig promoterings måte for denne. Vent å se. Dette blir spennende.
Og ikke minst Malekurs for barn! Noen som synes det høres spennende ut?

Rent privat blir jeg også mer travel i år. Skal nå aktivt i gang med å finne praksisplass, for å fullføre kurset jeg har gått på de siste månedene. Dette gleder jeg meg mye til. Blir så spennende å se hva jeg ender opp som når jeg blir stor..hehe.

Så som dere ser blir det vel verdt å følge med her fremover.


1 kommentar: