lørdag 17. november 2012

Hårkur

Denne hår kuren som jeg har begynt å bruke er bare så bra at jeg MÅ dele :) Den lover at håret skal bli glatt og skinnende, men det gjenstår å se. Grunnen som har overbevist meg er noe annet i første omgang. I det siste har jeg mistet så mye hår når jeg vasker det...og vannet utover hele baderomsgulvet mitt beviser det best ;) Og i tillegg får jeg så utrolig fort fett hår etter vask. Allerede etter en dag, ser håret grusomt ut. Og å vaske det hver dag er jo ikke optimalt. Men når jeg har brukt denne 100% naturlige kuren har jeg merket en radikal forandring :D Ikke mister jeg like mye hår, og i tillegg går det både to og tre dager før jeg bare må vaske håret(ikke klør det i hodebunnen når jeg går lengre uten å vaske).

Så nå gjenstår det å se da, om håret blir like fint som på bildet ;)

Hårkur

Du trenger:  Eplesider edikk, 
Glyserol, 
et pisket egg 
og Ricinolje(lakserolje).

Mix en ss Eplesider edikk med en ts Glyserol godt. Ha i det piskede egget, og mix godt igjen. Ha til slutt i to ss med Ricinolje, og bland alt veldig godt. 
Bland denne væsken i hele lengden av håret. Før du pakker det inn i plast, og dekker med et håndkle. La kuren virke i to timer. Vask håret med shampoo som vanlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar