søndag 27. januar 2013

Prosjekt 52 DIYs Nr.2



Jeg ligger etter...veldig etter.

Men her er en ny oppdatering iallefall.

Her er inspirasjonen til hva jeg ønsket å lage. Er den ikke bare helt rålekker?
Jeg bestemte meg for at dette ville jeg gjøre med en vinflaske, og gi i julegave til en god venninne. Siden hun åpnet hjemmet sitt for meg i julen, og fordi hun er så himla go'jente. Og fordi jeg syntes hun fortjente noe skikkelig fint :)

Så når jeg hadde funnet ut hvilken vin hun likte, og kjøpt inn litt diverse av mosaikk fliser, glassperler og ymse staselige andre perler, var det bare å lime ivei.


Lime, lime, lime...


 Men så tok det så lang tid (også fordi jeg er et solid sosehode, og klarte å glemme hvor jeg hadde lagt alle fliser og perler...), så måtte jeg pakke den inn, slik for at min venninne skulle få en gave på julaften. Og så var det bare å rappe den med seg igjen, under påskudd av å gjøre den ferdig ;)
Og her er det jeg virkelig må innrømme flauhet. Jeg failet, big time! Mosaikk sementen ble for porøs, og limet holdt ikke ut fuktigheten. Og jeg måtte starte på nytt :(



Så da kunne jeg forandre litt på designet mitt, og i tillegg lage en til.
Ja da, jeg kjøpte et bedre lim ;)



Og det ferdige produktet.


Legger ut bilde av den andre når den har fått tørket skikkelig :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar