mandag 16. september 2013

Prosjekt 52 DIYs Nr.4

Skal vi si det sånn...jeg kommer ikke til å bli den mest jevne blogginnleggeren. Så dette 52 DIY prosjektet jeg har lovet...ikke hold pusten. Men jeg skal fortsette å poste det jeg gjør innimellom allikevel.

Så her er post nr. 4

Hjemmelaget pasta



Jeg følger denne oppskriften for pasta.

Melet kjøper jeg i innvandrergrønnsaksbutikker. Det er som regel mer å velge i av varer litt utenom det vanlige.



Her må det brukes mye håndkraft. Og det er best når man ikke er som meg...og har aversjon mot å bli klissete på fingrene. Jeg vet, latterlig ironisk når man elsker å bake.


Men når man begynner å bruke maskinen er det gøy. Det trenger ikke bare brukes til båndspagetti. Man kan også lage spagetti, ravioli, plater til lasagne osv osv


Nomnomnom!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar