mandag 16. september 2013

Prosjekt 52 DIYs Nr.5

Jeg har katter, og unge menn i huset. Og jeg hadde hvit sofa.



Jeg vasket trekket omtrent to til tre ganger i måneden. Det var en uutholdelig situasjon. Kunne jo knapt sitte i sofen før den måtte vaskes igjen. Men siden jeg kunne ta av trekkene, og vaske de, og de var laget i naturlige materialer kunne jeg jo også farge trekkene.Jeg ville gjerne ha en mørk grå sofa. Det er en farge som passer til de fleste andre farger. 
Derfor gikk jeg til innkjøp av klesfarge i fargen sort. Også skulle det vel bli grått når jeg hadde mer stoff i maskinen enn det var farge til...? Eller nei...



Det var så mye blå pigmenter i klesfargen at sofaen min endte opp som blå.
Så nå har jeg tenkt til å kjøpe et annet merke klesfarge, og gjøre det igjen. Så da er det bare å følge med.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar